Zakelijke dienstverlening
Opschonen en herinrichting archief verzorgings- of verpleeghuis
In de loop van de tijd is de archiefruimte een rommelhok geworden waar dozen en dossiers zich opstapelen en in- en overzicht ontbreekt. Een dossier zoeken en raadplegen is een tijdrovende en inefficiënte activiteit geworden die tot veel ergenis leidt.
Omdat de wetgever heeft bepaald dat u dossiers van overleden bewoners en medicijnlijsten lange tijd moet bewaren, is het belangrijk dat uw archief op orde is. Adminico schept weer orde in de chaos door een systeem te introduceren waarbij dossiers overzichtelijk worden opgehangen en gerangschikt op b.v. jaartal of alfabet. Het resultaat is een efficiënt ingerichte, overzichtelijke en toegankelijke archiefruimte.
Om het archief op orde te houden kunnen wij een onderhoudsabonnement afspreken waarbij ik in overleg op vaste momenten of op afroep de nieuwe aanwas kom opruimen. Zo blijft het archief up to date en hoeven uw medewerkers er geen kostbare tijd in te investeren.
Belangstelling? Neem voor vragen, een vrijblijvend kennismakingsbezoek of verdere informatie contact op met Adminico!